Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Home » Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Retourvoorwaarden

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
• Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
• Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
• Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U mag het met elke gewenste postservice retour sturen aan
LauraMaakt
Pruimengaarde 46
5103EZ Dongen
Ovv retour
Uw verzendkosten worden vergoed met de terugbetaling van de retour

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 5 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Voor het retourneren van pakketjes betaal je de verzendkosten van de vervoerder. Dit wordt terugbetaald met het bedrag dat je van ons terugkrijgt.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij ons is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 5 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 5 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Vanwege hygiënische redenen zijn deze producten uitgesloten van onze retourservice wanneer de verzegeling is verbroken:
• Aangebroken of geopende producten
• Vuile of stinkende producten
• Gewassen producten

De volgende producten zijn ook uitgesloten van onze retourservice:

• Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten;
• Cadeaubonnen en -kaarten.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@laura-maakt.nl of via WhatsApp of telefoon 0624657563.